Can you handle me the way I'm are?

Min dag har varit soft. satte mig direkt när jag kom hem och pluggade engelska och so.
det är gött att ha pluggmani - härligt läge!
och yes, jag läser just nu harry potter - and the order of the phoenix (yes, in english)
och än så länge är den prima!
och veckan än så länge ser ut såhär:

tisdag: stan med plinne

onsdag: till hälsans hus. ska gå till jessica som ska kolla vad som är bra för mig
och ge mig schema för vad jag ska göra osv! mucho nice / plugga

torsdag: plugga

fredag: helg! gött som fan och jag kan meddela att jag längtar redan.

kanske kommer en uppdatering eller liknande. ha det gott små barnen!
2007-08-27 @ 18:52:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

Hallå skall du kolla de där om du får träna på gym på onsdan?

2007-08-27 @ 21:42:51
URL: http://skl.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0