Jag och Filippa ska gifta oss

Okej kanske inte riktigt men snart så!
Igår var jag med Sandy min kompis, det var mycket trevligt. Sen var det meningen att hon skulle passa sin sovande bror när hennes mamma och pappa festade några hus bort.
Men sandy är ju sandy, och hon vågar inte vara själv hemma på kvällen.
Så, snäll som jag är så ställde jag upp på att passa henne. Men planerna ändrades, jag sov där istället.
Eller, sov och sov. Vi var uppe till halv sju och spelade sims.
Ja, det är vi i ett nötskal. Sov typ fem timmar och nu sitter jag här hos plippen mitt ute i skogen.
Vi har kollat på Dagboken(SE DEN!) och badat och haft det allmänt schlemma & pippen -kul!
Nej, nu ska jag gå och ta någonting från Filippas kök som man kan äta. Mycket gott - och mycket busigt.

jag önskar er en riktigt god nattmatsbit/
2007-08-12 @ 01:26:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0