I WANNA HOLD YOU AND I WANNA SAY THAT YOU ARE ALL THAT I NEED

dagen innan den sista dagen av detta året. det känns konstigt att säga att det är sista dagen imorgon
för det har gått så fort. helt plötsligt var det sommar och plopp så var det idag.
har många många bra minnen och även några dåliga, men så ska det väl vara.
man stärks av misstag och dåliga stunder.
jag har träffat fler människor, som var ett av mina nyårslöften.
jag har växt som emma eliasson, även om det låter dr phil- så har jag det.
men som alltid så ser jag fram emot ett nytt år.
som man säger:
ett nytt år, nya möjligheter.

årets bästa: skolavslutningen, justin at scandinavium och beyonce at globen
årets värsta: -
årets händelse: se #1
årets resa: danmark (eftersom jag inte har rest någon annanstans än trysil då)
årets fest: två självklara: helens och klassfesten!
årets dag: 3 maj 15 juni 25 juni
årets present: kobra telefonen
årets tår(ar): har minskat drastiskt sen förra året vilket är bra!
årets person: åh, jag kan inte välja en
årets låt: i will follow you into the dark och down at the r
årets film: för många
årets bok: skulle jag nämna alla bra böcker jag har läst i år skulle det ta mycket plats
årets lögn: är ingenting jag kommer ihåg
årets regret: den lilla insidenten som ägde rum för några månader sen.
årets minneslucka: satt lite här och var
årets kyss: -
årets natt: klassfesten
årets ord: haha jag säger många braiga ord
årets skämt: jag säger som innan: jag säger många braiga skämt
årets mysigaste: mina vänner
årets längtan: massa massa fina stunder
årets månad: sommaren helt klart
årets gräl: har inte varit med om något jättebråk så; det får vara tomt här
årets beroende: helt klart pengar..
årets vill ha: systemkamera
årets frisyr: plattat/lockigt/boll
årets roligaste: haha jag säger fortfarande helens fest
årets tråkigaste: att veta att jag bara har en termin kvar tillsammans med min klass
årets vårminne: BEYONCE MED FILIPPA OCH JENNY - 3 MAJ
årets sommarminne: JUSTIN TIMBERLAKE MED JENNY -25 juni
årets vinterminne: klassfesten
årets smärta: var tung
årets överrasking: massa bra antagligen
årets läskigaste: hostel med sandra
årets konstigaste: "det är en blöja." "ta på dig den."
2007-12-30 @ 18:35:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0