MONEYBROTHER!

Inte skrivit på ett tag och tänkte bara dra lite snabbt vad jag har gjort sen helgen.

fredag: singstar med sandra, kajsa och helena hemma hos mig med
skratt, julmust och såklart - singstar.

lördag: barnkalas för olivia som fyllde år igår, grattis gumman!

söndag: city med kajen. alltid lika bra! sen massa julfika med familjen :)

måndag: var först med filippa, sen åkte vi till dansen! sista gången och på söndag är det
uppvisning (!). om ni vill komma; lisebergshallen 100:- :D

tisdag: ingen intressant dag någonstans. plugg på dagen och ub lite senare.
puss på det.

du kommer klara det här, det vet jag. vi står bakom dig hela tiden. <3
2007-12-05 @ 15:00:01 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kamilla

Emma, jag älskar dig. Ska vi ses massa dagaar på julehelgen? Jag tänker på dig så mycket att jag snart spricker

2007-12-06 @ 18:22:40

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0