NO MATTER WHAT

Grym start på lovet och jag älskar verkligen min klass!!!!!!
torsdagen slutade med en händelserik kväll med många skratt och mysig natt.
igår var jag kvar och hjälpte jenny att städa efter sällskapet hade åkt hem
och sen åt vi pizza. efter ett tag kom också louise, sofia och lisa.
vi kollade på film och diskuterade torsdagen och myste.
sen var det dags för mig och jenny att sova, och efter ett antal skrik
och skepnader i förnstret så somnade vi.
tacccccccck för underbart mysiga dagar/nätter!
puss på er

GRATTIS KAJEN PÅ FÖDELSEDAGEN!!

image98
2007-12-22 @ 17:36:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0