sommarlov

ÅH! världens roligaste skolavslutning, kvällen var ju bara så bäst.
med alla mina käraste. okej, jag mådde inte prima i slutet, men det stoppade inte oss!
jag skrattade så mycket, hade så jävla roligt alltså.
JAG ÄR LYCKLIG MED ER!

men jag hade velat att min kamille var med, trodde hon skulle vara med oss. men antagligen inte, hon

slog i alla fall inte en pling om hur hon skulle göra.. men aja, shit the same.

jag hade det i alla fall bäst!

sommaren 2007 kommer ÄGA!

fast ändå, jag vet inte riktigt hur jag känner.

your em



2007-06-17 @ 19:06:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

den kvallen var riktigt kul :)

2007-08-13 @ 23:24:12
URL: http://skl.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0