dance until you die

Paolo Nutini - Autumn

Jag vill bara påpeka att Beyoncé är bäst.
Seriöst, det finns ingen som hon! Hon sjunger bäst, dansar bäst och bara är allmänt bäst.
(Hon tycker själv att hon inte dansar så bra..WHOT?!)

Kamilla kamilla kamilla, jag kan säga ditt namn hur många gånger som helst.
Du är bara så..... ÅH! gullig. Du har ett hjärta av guld och du förtjänar verkligen det BÄSTA som finns!

Tränade med min mamma idag(jag stod dock inte längst fram brevid henne) och det var mega jobbigt.
Jag svettades som en gris och kände mig allmänt bra när jag var klar.
Gott.

Och imorgon ska jag och Pippen(min älskade älskade danshomie) praoa på Hard Rock :D Längtar mega mycket,
men vi ska arbeta med två som heter Per och Torkel (?!!!!!)

hare fint
emma
2007-05-06 @ 17:53:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0