I can tell you about my favorite game

I've never felt like this before
A bad feeling I've been trying to ignore
So this is it, we won't give it
Another chance do you say.
No explanation, only silence
And it's tearing me apart


Hur ska jag någonsin kunna förklara det med ord?
Hur ska jag kunna säga det utan att såra någon?
Pain
Det finns ingenting jag kan göra åt saken,
det kanske är lika bra att jag ger upp.
Kanske är det meningen att jag också ska radera.

Ska till mina kusiner snart för hon fyller år. Död åt släktkalas och pajer.
Orkar inte ens vara där, det är bara så boring.
Men jag måste i alla fall en stund tellade min mamma mig, så nu 
måste jag dock ha en bra ursäkt till alla att jag måste gå.
Vilket jag inte har eftersom jag inte har någonstans att vara.
I å försig är jag själv hemma ens stund om jag går hem, men jag vet inte
vart alla små barn är någonstans..?
Och jag har dessutom ingen dator för de som "lagar" våran dator suger och gör
aldrig det som de ska vilket leder till att vi måste lämna in den ytterligare
2-3 veckor. Död åt dom också.

Och på lördag är jag ensam hemma, funderar starkt på att ta hem lite folk då?
Eftersom jag och jenny förhoppningsvis kommer kunna ta med oss lite från
Gabbis 18-års fest så kanske man kan utnyttja lite av det under den kvällen.
Får höra med barnen( om jag hittar alla så att säga..) om de vill joina mig.

BTW- jag har köpt 2 finfina skrivböcker med godis på(varje gång jag ser dig är det som
om allting stannar till. haha) så att jag kan skriva lite i dom om mitt underbara liv.
gywd så kyl.

hejdå suckers,
love M.

2007-05-17 @ 15:40:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0