i'm singing in the sunshine, typ

what I gotta do to get your through to you?

Dagen idag har varit jätteskön. Elevens val är verkligen soft, och efter att vi slutat
gick jag och Filippa hem till mig. Vi gjorde i å för sig inte så mycket, men vi
låg ute på den nya altanen och solade och läste. 
Eller, okej - solade och sov. Båda sov typ hela tiden, det är faktiskt ansträngande 
att sitta vid en dator och laga mat hela dagarna. haha
(filippa snarkade till och med, så  jag var tvungen att putta på henne) 

Gosh, what's happening to me..? Jag känner honom inte ens.

/äm
2007-05-31 @ 21:43:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0