Praodag numero dos

Ja, dagen var längre än den första, men det var fortfarande kul!
Men jag måste medge, Torkel är CP!
Han går ALLTID ner till Per(hans kompis som är i köket) och överlämnar allt det
tråkiga jobbet till mig! Shet, det var som när jag skulle göra rent hyllor i baren.
Så först så stod han och kollade några sekunder, och sen så han ba:
"Eh, jag måste bara kolla en sak med min... Jag kommer snart i alla fall."
Morr och grr från min sida, för jag visste att han skulle gå ner till Per(usch vad jag stör mig)
haha, men i alla fall. Sen kommer han inte ens tillbaka och säger att han fick sluta, utan han bara går:s
HELT KOCKO, jag skojar inte alltså.

Nu ska jag nana snart, man blir fan helt DÖD efter att jobba.

Puss och smek / emma
2007-05-08 @ 21:13:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0