NOBODY EVER MADE ME FEEL THIS WAY; I JUST MUST STICK WITH YOU.

okej, tredje dagen på praon och nu börjar alla barn
tycka om mig(verkar det som + de flesta har lärt sig vad jag heter nu.)
och ja, jag trivs.
självklart, trött och seg när jag kommer hem men det är mysigt.
är på borgåsens dagis, 2 avdelningar och 18 barn på den jag är på.
idag var det typ 8 stycken men filippa och josefine gick hem
eftersom aa...de var också sjuka.
haha, så jaa det är mös.
hoppas verkligen bara att jag inte blir smittad!
allt från magsjuka, ögoninflamationer till förskyldningar.
peppar peppar jag har klarat mig än så länge i alla fall!

i måndags var det dansen och yes vi har en snygg inledning
uppvisning 9 dec om någon vill komma och kolla 8D

och igår var jag med sandy, mycket mysigt.
du vet att mina armar är öppna för dig! <3

OCH FÖR ER SOM INTE KOLLADE PÅ TV400 IGÅR, 20.00
SÅ TÄNKTE JAG BARA MEDDELA ATT NI MISSADE
JUSTIN TIMBERLAKE - FUTURESEX/LOVESHOW FRÅN NY.
lalalala synd för er, suckkkkkkers.
2007-11-21 @ 16:09:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sopfia

MEN KUL ATT JAG INTEH AR DNE KANALEN DÅÅ :((

2007-11-26 @ 18:07:22

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0