Jag säger det igen; jag måste verkligen sluta låtsas som att det regnar.

Idag var vi på utställning med klassen/9c- Fair fashion
väldigt lärorikt och det var bra tycker jag.
ska arbeta med det i so:n nu.
men det gör inte så mycket för mig, jag tycker det ska bli kul! :)

Slow down, please slow down
I need to find peace, anywhere in me
I feel like I'm on a run or travelling to get air
I feel like I'm lost in this body, trying to get inside my head

I wanna know, what I'm thinking what I'm feeling
What I want my life to be
I wanna know how I like plan to make things easier
For everyone but me

Förövrigt träffade jag Sandra en stund igår, alltid mys :)
2007-10-11 @ 15:34:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0