nu kan du få mig så lätt.

"Hej min älsklings emma, jag ville bara säga att jag älskar dig så enormt mycket.
Jag gör allt för dig min älsklings emma, jag ska hjälpa dig igenom allt tills du
känner dig lycklig och kan stå rakt och känna dig helt  säker på dig själv.
Du ger mig styrka och hopp, du gör så att jag orkar fortsätta, till att jag orkar
gå till skolan, för jag är säker på att jag kommer få träffa dig. Om inte du förtjänar
det bästa så gör ingen det. Jag kommer aldrig låta våran vänskap försvinna, aldrig
att jag släpper dig nu. Du har gjort så mycket för mig och nu vill jag gottgöra det.
Jag har undrat så många gånger hur du kunnat göra så mycket för mig för jag känner
att jag inte har gjort mig förtjänt det. Jag vill göra allt för dig, AAALLT! Glöm aldrig det här,
för när ingen verkar bry sig, när du känner dig helt ensam och allting är mörkt och du
inte hittar ljuset, så finns jag alltid här för dig. Det spelar ingen roll om du har vänt
ryggen mot mig eller om du har svikit mig för jag tar emot dig med öppna armar när
som helst och hur många gånger som helst. Med massor av kärlek till min älskade
emma från för alltid din filippa."

Det här tittar jag på varje dag, varje dag sen du skrev det till mig sommaren 2006.
Det är sånt här som gör det svårt för andra att leva upp till, det går inte att förklara
hur mycket jag har dig kärt. Jag kommer alltid finnas här för dig. Även om du tror
att jag inte bryr mig, så gör det. Förjävla mycket.
Jag älskar dig, alltid vi...?
2007-10-07 @ 17:40:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kamilla

fan tillochmed jag blev tårögd. FEEEELIPPA ÄR FAN EN GRYM VÄN. den som inte vill ha henne är ju bara korkad i huvet, aight?

2007-10-07 @ 19:17:48
Postat av: Filippa.

Föralltid Filippa & Emma.
Ingenting som jag skrev då är fortfarande detsamma.
JAG ÄLSKAR DIG EMMA! Och jag vet att du vet det.

2007-10-07 @ 19:40:38
Postat av: Filippa

Skrev helt fel, såhär menar jag:
Föralltid Filippa och Emma.
Ingenting som jag skrev då har förändrats.
JAG ÄLSKAR DIG EMMA! Och jag vet att du vet det.

2007-10-07 @ 19:42:08
Postat av: emma

Kamilla: HELT RÄTTTTTTTT HON ÄR DUNDER-UNDERBAR!
Filippa: hahahah jag blev lite paff när du skrev det första. men ja sen blev det ju bra. du vet att jag älskar dig grymt mycket, och texten gäller exakt samma till dig! DU ÄR BÄST!

2007-10-07 @ 20:01:41

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0