som vilken söndag som helst.

Helgen har varit bra. i fredags var jag bara hemma och tog det lugnt, pluggade och kollade på idol.
på lördagen var jag också bara hemma och gjorde ingenting på dagen, men sen gick jag ner till sandra vid
18. vi gick direkt till ica och köpte massa gott gott gott och satt hemma hos henne och hade allmänt kul!
(som alltid) sov där också förövrigt!

jag förstår inte varför du ska vara så. varför du ska vara en person i skolan, och en annan utanför?
det är så synd, för folk tycker inte om dig mindre om du hade varit den du är utanför skolan.
mer bakåtlutad.. du behöver inte ta så mycket plats och göra dig till, för att vi ska tycka om dig.
det är två helt olika personer, sidorna är rena motsattserna mot varandra.
jag vet inte, det kanske är ditt sätt att försöka passa in. men måste man verkligen "passa in"?
egentligen; vad innebär det? att man ska låtsas vara någon annan, gömma sig bakom en mask?
det håller inte så länge som man kanske vill,man blir genomskådad.
och jag tror att du har blivit det nu, i alla fall av mig och en till.
men har det med oss att göra? nej, tyvärr. vi kan inte säga hur du ska vara, det är du själv som lägger upp
den ytan. om du trivs med det; fine för mig.

rock got no reason, rock got no rime.
you better get me to school on time.
school of rock, bästa filmen helt klart!
/emma
2007-10-14 @ 17:59:45 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: lisa m

vem är det om? jag undrar om jag vet ..

2007-10-16 @ 21:18:28

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0