Where would I be without you by my side?

Det känns lite bättre. det kändes bra att snacka med dig.
jag vill bara att det ska vara som innan..
och jag förstår att du tycker det är jobbigt,
jag förstår att du inte vet hur du ska bete dig mot mig.
jag klandrar dig inte för det.

men jag är så förvirrad.
jag vet inte hur jag ska ta det hela.
jag vet  inte hur ska känna för dig.
jag vet inte inte heller hur jag ska bete mig mot dig.
jag fattar inte vad det är du vill.

förövrigt är mina kusiner här från norge, och idag ska vi till mejeriet.
fick 3 par jeans från min moster.
det är rätt bra att ha en moster med snygga kläder och som har typ
samma kropp som jag.  :)

gårdagens outfit btw.


2007-10-06 @ 11:04:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0