you're a thousand miles away

en lektion idag, onödigt enligt vissa men för min och jonas del var det planering
inför kommande arbete som gällde. (fair fashion, typ)

efter "skolan" gick jag och jenny hem till mig, en dag med mycket skratt och några
damp utbrott för min del.. haha, äcklig prao. men; nu är det avklarat. tack och lov!
skrattade som små as när vi låg på mitt golv och spelade urtråkiga skitgubbe.
som för den delen blev ännu sämre pga a att jag förlorade alla gånger.
det var helt enkelt inte min dag :)
alltid lika köööl att vara med min jenny, yes yes!

det är inte konstigt att jag har tix i mitt ögonbryn HELA tiden,
jag är stressad som ett as. det är jag nog inte själv om,
men det är min kropps sätt att visa det.
FETT JOBBIGT!!
/emmmmma


(dom flesta bilderna vi tar ser ut såhär; men VI tycker i alla fall de är roliga.
utan tvekan- vi har världens stördaste & roligaste humor. suck it all up!)
2007-10-16 @ 22:26:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0