Is it too late...?

Jag fick förhoppningar, om jag ska vara helt ärlig.
tänk ändå, hur skulle det vara?

Jag tänker på hur det skulle kunna bli,
om du förstod. om du kunde läsa mig.
men jag antar att du inte kan det.
eller alltså, vi känner varandra inte.
inte på det sättet.
men jag skulle vilja det, jag skulle vilja att du
kunde vilja samma som jag.
då kunde jag göra mig mer säker på vad jag vill.

tack så mycket för att ni alltid lyssnar och finns här för mig.
jag älskar er.
jag vill inte nämna några namn, ifall jag glömmer av någon.
men ni vet vilka ni är små barn!
2007-09-28 @ 21:10:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0