the fray - hundred

idag åkte jenny till spain. blä, en vecka utan henne kommer vara tomt...

jag är tråkig, ja. men jag orkar inte blogga.
har så mycket roligt/tråkigt att berätta men jag orkar verkligen inte.
är stressad, hinner inte med det. åh, pallar inte skolan.

det finns så mycket jag vill säga, så mycket jag vill få ut.
men jag vet inte vart jag ska börja, vet inte hur jag ska kunna
förmedla det.
jag är inte djup, jag är inte det. men jag vill vara det,
jag vill kunna förklara och inte vara oresonlig.
aja...

spinning igår & det var kul,men fyfan vad det är jobbigt! :)      
2007-09-06 @ 17:36:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kajsa

Emmaaaa blogga mer:D!

2007-09-06 @ 21:46:00
Postat av: Anonym

håller med kajsa, blogga mera!!

2007-09-08 @ 13:32:17
URL: http://skl.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0