COMING UNDONE

image178

3 dagar kvar nu. 3 små dagar kvar och sen är jag i london!! så ni som har varit där, ge mig mer än gärna adresser på gator/ställen ni tycker att jag ska besöka! skulle uppskattas väldigt mycket! puss på er.

idag är jag hemma från skolan, orkade inte gå idag. ändå bara elevens val så det spelade inte så stor roll. sitter här och laddar inför kvällen. haha, nej faktiskt inte. valborg är en av de mest överskattade tillfällerna om ni frågar mig. men vi ska väl ha roligt ikväll ändå antar jag! tjejmiddag hos jenny och sen får vi väl se vad vi gör.

nu ska jag gå och titta lite på oc.
ha en bra dag!
2008-04-30 @ 13:05:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

galet vacker bild!!!

2008-04-30 @ 14:22:00
URL: http://skl.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0