IT'S FIVE IN THE MORNING AND I CAN'T GO TO SLEEP CAUSE I WISH,YEAH I WISH YOU KNEW WHAT YOU MEAN TO ME.

Idag åkte jag in till Göteborg med mamma och pappa för att kolla lite på tapeter inne på Engelska Tapetmagasinet. Galet mycket tapetrullar, men galet roligt. Hittade två stycken som jag fastnade för och som jag tog med mig hem för att testa lite.

Och för övrigt så är jag äntligen helt med hemkunskapen. Så skönt att ha det klart och kunna kryssa i rutan som säger att jag måste vara klar med det senast på fredag! Men veckan är inte över och vi har fortfarande väldigt mycket inknökat denna veckan. Men det ska nog gå, med en halvdag på torsdag kommer jag få mycket gjort hemma så det är lugnt! Puss och kram / emma


2008-04-15 @ 22:09:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sofia L

Jag har också köpt tapeter till mitt rum så skall tapetsera om i helgen :D:D äääntligen, vad blev det för färger som gällde för dig då? puss

2008-04-16 @ 21:54:54
URL: http://Skl.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0