JAG VILL HITTA RÄTT MEN JAG SER BARA FEL.

I brist på annat så sitter jag här. Igen... Har ingenting att göra och är så grovt uttråkad så jag vet inte varför jag ens sitter här och skriver ner detta så att alla får se hur kul jag har. För övrigt är det skönt med helg och imorgon ska jag in till stan med min lilla mamma och senare på kvällen är jag förmodligen ensam hemma. Men vi får se hur det blir med det..
Men idag vet jag inte vad jag ska göra.. Tror inte Kamilla kan ses, verkar inte som det i alla fall, så jag vet inte vad jag ska hitta på. Orkar inte sitta hemma ikväll bara.

Jag förstår verkligen ingenting.
Inte mig själv.
Inte dig.

Over and out
/emma
2008-04-04 @ 17:48:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0