KÄRLEK ÄR ETT BREV SKICKAT TUSEN GÅNGER.

image174
Sandra, jag saknar dig så jävla mycket. jag vet att jag inte har varit en bra vän. jag vet att jag inte har varit tillgänglig för dig.  men jag vet inte vad som hände, jag vet inte hur det kommer sig att jag har sett dig 2 gånger på flera månader. jag vet inte hur det kommer sig att vi inte har setts, att vi inte har pratat på hur länge som helst. men fel är det i alla fall. det är en sak som är säker. jag saknar att vara med dig, att skratta med dig, att prata med dig - jag saknar dig!
 vi får ta tag i detta nu, för jag vill inte släppa dig. jag vill fortfarande vara delaktig i ditt liv och jag vill att du ska känna att du ska kunna ringa mig när du är ledsen.
 så min tanke bakom detta inlägg var mest... ja, att jag saknar dig sjukt mycket. och även om vi inte har setts på jätte länge så vill jag att du ska veta att jag tänker på dig ändå. jag älskar dig gumman!
2008-04-24 @ 22:11:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sandra.

fan vad jag saknar dig också emma.
det var jättefint skrivet och vi måste ta tag i det snart!
jag älskar dig!

2008-04-25 @ 13:08:27
Postat av: kajsa

tack sötnos!

2008-04-25 @ 16:10:15
URL: http://klm.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0