NOLL KOLL ÖVER HUVUD TAGET!

image173God kväll! idag har jag spenderat min dag med att plugga matte och idrott. och sen har jag kollat på oc också, det får jag inte glömma. älskar det och tröttnar aldrig på det! har för övrigt nationella imorgon i just matte, och det känns ju sådär om jag ska vara helt ärlig. matte är inte mitt starka ämne direkt. men det får gå som det går..

idag när jag satt ute på balkongen i endast bikini och korta shorts kunde jag inte motstå en smoothie. ska inte ljuga och säga att den var äcklig, för det var den inte. satt den fint, eller satt den fint?

men nu ska jag gå och duscha och klockan 21 är det dags för grey's igen! underbart återseende!
puss på er!
2008-04-23 @ 19:23:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0