ROCKFERRY

Japp, nu är ännu en helg över och jag kan väl inte direkt skryta om att den har varit bra. om man bortser från i fredags då, herre jävlar. lisa och jag är verkligen crazy. goa filmer ligger nu ute på facebook och gottar sig.

Söndag. ja, vad säger man? alla verkar verkligen hata söndagar, men jag har oftast ingenting emot dem. bra tillfälle att inte göra någonting utan att gå runt med dåligt samvete just för att man inte gör någonting. fast det är klart, det vankas alltid lite ångest inför den kommande skol veckan, men äh! det brukar alltid bli bra ändå. eller vad säger ni?

Idag hade jag tänkt att plugga lite matte och idrott, även träna på dansen så att jag kan den imorgon och ja. kanske blir något skönhets-take-care-of men vi får väl se hur det blir med den punkten. är väldigt bra på att säga att jag ska ta hand om mig och göra saker, men det brukar oftast aldrig bli av.
men men, nog om detta. önskar er en skön söndag! och för er som inte tycker om den, get over it och tänk så som jag istället! (haha)
2008-04-20 @ 13:07:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kajsa

haha nej det typ sög:O

2008-04-20 @ 14:34:29
URL: http://klm.blogg.se
Postat av: Sofia L

håller med söndag brukar vara ångest fylld inför den kommande veckan men måste erkänna att denna söndan vart riktigt skön! :)

2008-04-20 @ 19:22:02
URL: http://Skl.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0