THE ROCK CANDY'S MELTED, ONLY DIAMONDS NOW REMAIN.

En vanilj latte ute på altanen i solen senare sitter jag här och lyssnar på jamiroquai - seven days in sunny june. bland de ultimata sommar låtarna! för övrigt så har blogg.se ryck, det går inte att lägga in bilder eller något sånt. antar att det beror på bloggflytten, men men.

Förut kom jag fram till en mycket bra sak. min pappa ska nämligen åka till usa på jobb resa i slutet av maj. sa någon forever21? så ja, en liten fin lista kommer han nog allt få bära med sig till andra sidan! + att det nu bara är 13 dagar kvar till jag åker till london, vilket jag ser väldigt mycket fram emot! en stad som jag har velat besöka länge nu, och snart så!
så där blir det letande efter kläder till skolavslutningen, för än har jag inte hittat något jag har fastnat för här i göteborg. kollar lite på internet, men vi får se hur det blir!

Nej, nu ska jag gå ut i solen igen och inte sitta här inne. ville bara dela med mig av den bra:iga nyheten och låta er sukta lite. ha det!
2008-04-20 @ 15:15:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0