YOU'RE ON THE OTHER SIDE OF THE WORLD.

Kära nån' vad längesen det var som jag skrev i bloggen! Känns skönt att det fungerar nu, får lite smått panik varje dag då jag ser att det inte går att skriva. Men nog om det, jag har rätt mycket att skriva om men jag orkar nog inte skriva ner allt i samma inlägg. Men jag var ju som sagt i Trysil hos kusinerna/m&m på påsklovet. Jenny var med och det var roligt, vi roade oss i backarna och hade det mysigt. (Tog jätte fina bilder men eftersom jag tog dem i RAW och inte JPEG så kan jag självklart inte lägga in dem. Ska titta lite på det så de kommer när jag har löst det hela!) Sen var det tillbaka till verkligheten och skolan och denna veckan är minst sagt stressig. Hatar hur våra lärare planerar, för de planerar inte över huvud taget känns det som. De borde ha mer koll på vad vi har mer för läxor/inlämningar/prov.
Och på tal om skolan så har vi nationella i engelska imorgon. Är inte alls orolig över det, men jag ska ju ändå inte ha för bra självförtroende om det nu är svårare än vad jag tror. Men det blir säkert bra, jag har laddat upp med energidricka och vindruvor så det blir prima!

Och idag så var det frilufsdag där jag hade klättring. Det har varit en rolig dag, för det var bara folk från klassen med. Efter att vi hade klättrat i Gårda stannade jag, filippa, torre och alle kvar i stan. Fick köpt ett par nya tygskor, vita/gul-aktiga för fjuttiga 180 kr vilket fick mig att må bra. Efter ett tag lämnade torre oss och lite senare också alle. Då träffade jag och filippa julia, lisa och sofia. Gick till Fröken Olsson och satt ute och fikade i vår vädret. Helt underbart och det är verkligen vår i luften nu! Längtar tills jag slipper gå med min vinter jacka och kan börja med jeans jackan! :)

Ja just det, Jenny min lilla vän fyllde år i tisdags. Du ska också få ett grattis inlägg så- grattis i efterskott älskling!
(Detta var kortet hon fick av mig + ett annat men det lägger jag inte ut här. Enjoy!)

image155
2008-04-03 @ 16:59:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisa.B

' Ta dig tid! Sälar som sport? Vill vi ha det så? Vi måste förändra.. gör DIN röst hörd i min blogg! :) Känsliga tittare varnas! help .v. '

2008-04-03 @ 17:05:27
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0