Always searching for your beautiful eyes in the croud.

Igår gjorde jag det. Jag köpte mina stövlar. Finally! Som jag har tittat på dem, suktat rent ut sagt. Och igår slog jag till.
Tänkte att när det ändå öste ner så - why not?

Jag var med Kamilla igår också. Hon var jätte söt i sin frisyr. Har inte riktigt sett det så innan. Men jaja, nog om hennes fina hår. Vi kollade på film, The butterfly effect. Tyckte den var skit bra, men jag brukar tycka om lite små skeva filmer. Se den så förstår ni vad jag menar. Och pratade gjorde vi. Lika nödvändigt som varje gång och vi har alltid rätt mycket att ta igen sen senast vi sågs.

Nu ska jag ringa Julia och senare idag ska vi till Ikea. ÄNTLIGEN. Säng, skrivbord och annat nödvändigt förväntas. Wish me luck, puss!

Solnedgång i Kullavik.
2008-08-05 @ 13:48:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kamilla

alltid nödvändigt med prat, i'll tell you:) Lycka till sötnos!

2008-08-05 @ 17:44:52
URL: http://kamillagorilla.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0