Frihet.

Lördag kväll var en minst sagt fart fylld kväll. Den börjades med middag hos Jenny med Sofia, Jenny, Julia, Alexandra och Filippa. Vi åt god mat och sen gick vi hem till Laanemets. Där var det full rulle och vi alla hade minst sagt roligt! Efter att jag och Filippa gick hem tillsammans med mamma och pappa gick vi och lade oss och fnissa och var allmänt konstiga. Grym kväll!

Snodde några bilder från Sofias fb. Jag kan inte komma på något bättre ord som beskriver dem än vilse!

2008-08-11 @ 15:21:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: skl

absolut vilse

2008-08-12 @ 19:18:54
URL: http://skl.blogg.se/
Postat av: kajsa

svar på att du hade sett skorna hemma i sveariket: haha vad bra, då känner jag mig säker emms:D

2008-08-13 @ 12:44:20
URL: http://klm.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0