I wish I could make it better.

Egentligen vet jag inte riktigt vart jag ska börja. Så jag går väl rakt på sak helt enkelt - Har inte människor någon hänsyn över huvud taget? Vem har nytta av att veta vissa saker? Har man inte rätt till åtminstonde LITE privatliv? Finns det ingen sympati hos människor? Jag. Blir. Så. Arg.

Okej, det var väl det jag ville säga. Annars idag har jag inte gjort så mycket. Eller jo, intressant som det är så har jag städat. Men det behövdes. Sen kollade jag och mamma på 27 dresses. Ni vet den med Katherine Leigh. Och James Marsden. Åh. Han är så söt! Troligen ingen man tackar nej till. Rätt gullig film. Alla filmer som Katherine är med i är bra. Så är det bara. Så se den. Over and out!



2008-08-13 @ 22:59:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0