I wish I could say that I'm OK, but I'm not.

Gårdagen var väl. Ja vad var den? Efter att jag och Jenny hade ätit kräftor bestämde vi oss för att gå hem till Lisa. Där var det fest och jävligt livat. Men eftersom jag har varit sjuk i en vecka så sa min kropp verkligen emot. Det slutade med att jag gick hem trött, arg och förvirrad.
 Vet inte hur jag ska göra ikväll för jag har precis fått reda på att det ska vara klass fest ikväll. Frågan är bara hur mycket min kropp orkar med. Men vi får se hur det blir med det. Nu ska jag gå och äta frukost, puss!
2008-08-31 @ 12:38:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

och du missade hulebäcks snyggaste kille ;)

2008-09-08 @ 17:46:36
URL: http://skl.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0