Let's get these teen hearts beat faster.

Jag var i Kullavik igår hos mina kusiner. Alltså den buss resan dit är inte att leka med. 45 hela.jävla.minuter tar det att komma dit här ifrån. Men jaja, det är värt det när man väl är där.
Och just det, för mina kära små söta vänner som läser detta:
Min mobil har laggat sönder. Bokstavligt talat. Den fungerar inte mer.
Så att ni vet det.

Och sen har jag en sak till att säga; mitt rum är verkligen verkligen på g nu!! Alla kläder är nu placerade i min nya, stora garderob och min nya säng är bäddad. Okej...det är inte helt klart. Men det är på god väg.
Nu ska jag återgå till rummet och sätta ihop lådor. Det är liksom roligt bara för att jag är där inne. Jag vet, jag har problem. Puss!

(Bilder kommer när det är klart. hehehe)
2008-08-08 @ 21:11:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0