Love is a losing game.

Tänkte bara säga att jag sitter och har ett fullt seriöst samtal med Elin över Skype. Det är bra att ha, det där Skype. As nice att vi inte behöver betala massa för att ringa till utlandet.

Annars så är jag hemma. Idag igen. För jag är jätte förskyld. Vill liksom inte gå över riktigt. Men jag ska käka ÄNNU mer alvedon och massa sånt skit så att jag blir bättre tills imorgon. För jag hoppas att jag kan vara med Kmill då. *Hoppas hoppas hoppas hoppas* Pyss

Bild: Lundlund
2008-08-29 @ 12:22:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kajsa

Haha nejnej;) varierar lite :D

2008-08-29 @ 17:11:49
URL: http://klm.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0