Up and down.

Jag är så sjukt trött på min blogg. Har ingenting roligt att skriva, ingen fantasi om nytt utseende. Jag vet inte vad som intresserar er andra. (Okej jag skriver för min egna skull men eftersom jag inte vet vad jag ska skriva om så...) Om det nu är någon som läser bloggen fortfarande, haha!

Okej en sak kan jag väl säga då. Jag och min bror kollade på 21 idag. Det finns inte så mycket mer att göra när jag är sjuk, fast jag klagar inte! Här får ni en trailer om ni nu får för er att se den. Underhållande och bra!
2008-08-29 @ 17:14:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: caroline

Den filmen är riktigt bra tycker ja :)

2008-08-30 @ 19:34:14
URL: http://carolinecelius.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0