Vinnare helt enkelt.

Japp, idag hade vi en tävling tillsammans med tvär-2/3:orna. Och (dock inte förvånad, för jag menar; den var ju snyggast) våran grupp vann! Vi fick färdiga tårt bottnar, ingredienser och så skulle vi komma på ett tema på våran tårta och sen köra igång.

Så här löd motiveringen som också stod på hemsidan där jag snodde den rakt av:

Den enhälliga juryns motivering löd:
"För att med stor kreativitet och fräscht nytänkande ha skapat ett crescendo av färg, kombinerat med ett innehåll som tyder på stor säkerhet vad gäller kännedom om ett flertal av lärarnas stora passion i livet - vulkaner."


Våran motivering löd...typ: "Vi vill att juryn ska lägga märke till den flyende björn familjen som samarbetar för att fly,
som ska symbolisera hur vi samarbetade i vår grupp."
(Fjäsk leder också till vinst, om ni inte visste det)
2008-08-21 @ 18:36:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: kajsa

svar: jag betalade 365 kr för sminkjet (:

2008-08-22 @ 22:50:06
URL: http://klm.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0