blir så jävla trött/besviken/arg/ledsen

Jag har inget liv längre. faktiskt inte. vet inte riktigt vad jag ska skriva.
jag har inte festat sen oktober (för övrigt jävligt lyckad kväll) och jag gör aldrig något jätte-roligt.
jag har haft så jävla mycket plugg denna terminen så jag har inte orkat vara med någon.
det händer mindre här än vanligt och det verkar vara helt dött här.

skulle inte gymnasiet vara "den bästa tiden i mitt liv"?
denna terminen har jag bara pluggat.
jag har tappat kontakter.
jag har tyckt synd om mig själv för att jag inte gör någonting.

är det bara jag som känner så här?
hejdå nu ska jag tycka mer synd om mig själv.
skdäglkd
2008-12-20 @ 19:13:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0