Blondinbella hatar att...diska.

Okej nu var det dethär med Blondinbella. Jag hade faktiskt börja tycka om henne. Först tålde jag henne inte, men sen började jag tycka att hon var intressant. Men jag har fortfarande någonting emot henne.
Men i alla fall. Nu har jag tappat den lilla respekt jag hade fått för henne. Hon har gjort ett eget "tv-program" (typ 5 minuter långa) och ja, visst det är framgångsrikt och bra gjort och sånt. Men; vafan. Ärligt. Hon gör sig inte en tjänst med att göra det. Hon vill framstå som en framgångsrik och seriös kvinna...men så står hon och snackar om att hon verkligen haatar att diska.
...var det framgångsrik seriös kvinna jag sa?
+ att hon låter så jälva töntig när hon står där och bara snackar massa. nej, detta kommer jag kolla på för att få mig ett gott skratt. heppåer!

2008-12-17 @ 16:05:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

håller med dig hela inlägget igenom... det där programmet är bara skrattretande och allmänt irriterande...

2008-12-17 @ 16:22:44
URL: http://skl.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0