emma (L) lars eriksson


idag passade jag på att slå in lite paket som detta...

...och detta + några till. kände att det var en julklapps-dag idag. annars kan jag bli så förbannad på pappret och snöre och ja allt vad det innebär.
då är det bäst att vänta några dagar. eller veckor. tills ilskan har lagt sig.
sen är jag fit for fight! 

men nu är jag så trött efter allt inslagande (och tv-tittande) så nu ska jag sova!
i min älskade underbara säng. just nu ligger jag inne med satin. hyfsat nice kan jag säga. hittar ni ett så slå till! (typ sånna som man alltid får på fina hotell.) jag lovar att man sover som en royalty! Godnatt!

updt. märkte nu att det står Gud Jul på ett paket. mycket stilrent tyckte jag. haha. puss!
2008-12-18 @ 22:58:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Helen

svar: vi gör ska göra en kampanj för ett schampoo som tar bort hår. Fråga mig inte! det är verkligen en annan grupps idé. haha! Du ska få se det färdiga resultet om du vill, det komemr vara 4 olika afischer!

2008-12-19 @ 16:22:58
URL: http://heln.blogg.se/
Postat av: Sofia

åhh din älskade handstil(L) såfin :D

2008-12-28 @ 23:43:14
URL: http://skl.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0