Grattis världens bästa.

Idag är det ingen vanlig dag, nej för det är Filippas födelsedag. (och oskars också för den delen)
tänkte inte säga så mycket mer än att jag älskar dig. hur mycket som än förändras och hur sällan vi än ses nu för tiden, så är du en av de bästa jag vet. det känns så bra att jag har någon som dig. ha en super födelsedag nu gumman!

och annars...jag åker till trysil imorgon!! ska bli sjukt nice. dock missar jag ju nyår här då, men skitsamma. fester kommer och går. nu ska jag fortsätta packningen! bussen går 10.15 imorgon. hej hej!


jag och filippa, en helt vanlig dag i bamba med 9d. fy vad jag saknar er!
2008-12-28 @ 20:55:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofia

så fina! och ha de toppen bra i norge :-)

2008-12-28 @ 23:41:05
URL: http://skl.blogg.se/

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0