emma (L) familjen

Dagen efter julafton, och jag är jätte nöjd! både med julafton och med mina julklappar. detta är nog första året på länge som jag är sjukt nöjd med mina klappisar. känns så bra!
detta var vad jag fick:

- svarta hunter strumpor till mina stövlar. mys på hög nivå
- presentkort på kicks och h&m
- en t-shirt
- underkläder-set
- SKIDHJÄLM FRÅN SWEET! åh, denna underbara skapelse. jag blev så glad så jag började nästan gråta. for real!
- biljett till oasis från min underbara, älskade bror! blev så himla glad för den, så nu om det är någon som är intresserad av att följa med mig så hojta till! en biljett ligger och väntar hos min bror
- parfym, ralph lauren HOT som jag har längtat efter. älskar den!
- den första gossip girl boken (på engelska, vad annars?)
- pengar
- ett. underbart. objektiv. till. min. älskade. kamera. 55-200 mm. och shit vad grymt det är!
- en CD, Ida maria - fortress round my heart. grym tjej!

så jävla tacksam så jag vet inte vad. nu ska jag iväg på bio med min underbara familj. det blir allt flyter. puss!





lite testbilder med det nya objektivet.
2008-12-25 @ 15:05:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0