ALL OF YOUR LOVE WAS ALL THAT I EVER NEEDED

Imorgon åker jag. Sitter här och lägger in mer musik på ipoden så att jag är redo
för backarna! Kommer hem på onsdag så ha inte FÖR roligt här hemma medan
jag är borta.

Idag var jag med Filippa. Vi kollade på dirty dancing (ettan såklart!) och mös till det.
Åt tacos och sen gick vi ut och gick och snackade ut.
Så skönt och jag kommer verkligen sakna det.
JAG ÄLSKAR DIG!!

kommer sakna er andra också, men jag har tillgång till internet som tur är
och jag har också min mobil. ;)

Seth: We have my mom's Range Rover, we have the perfect alibi, as I go to this comic book convention every year and we have my entire life of never doing anything wrong, which lulls my parents into a false sense of trust.
Ryan: And you want to throw all that way for Summer in a wet t-shirt doing body shots?
(pause)
Seth: I'm sorry, I thought that was a rhetorical question. Yes, Ryan, yes.

Ps. jag älskar oc, kommer alltid göra det och är helt enkelt besatt av det, så hädan efter kommer
jag lägga till ett eller två citat från avsnitt som är helt klockrena. Vare sig ni vill eller inte, och ni som inte
kollade på oc eller inte ens tycker om det kommer inte tycka det är roligt över huvudtaget men ni andra normala människor kommer nog uppskatta det!
2008-02-08 @ 23:56:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag älskar dig snygging och jag saknar dig redan!

2008-02-11 @ 13:02:50

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0