AND I'VE GOT ALL THE SYMPTOMS OF A GIRL WITH A BROKEN HEART, BUT NO MATTER WHAT, YOU'LL NEVER SEE ME CRY.

Home sweet home. Dagarna har gått fort och jag har haft det underbart!
Skidåkningen bättre än någonsin, aldrig åkt så bra och trots att det var ett år sen jag åkte
senast så har jag utvecklats sjukt mycket. Aldrig varit med om så mycket snö heller; 2 meter.

Men som man säger så är hemma alltid bäst. Känns skönt att vara hemma igen och
få vara med alla vänner som jag saknar så.
Sen måste jag säga grattis i efterskott till Sofia också! Hoppas din dag var bra babe!

image122

Ryan: Seth, we have to be quieter...think stealth
Seth: I haven't been this wasted since your first night in Newport...
*seth falls*
Sandy: Whats going on here? Seth? Are you ok?
Seth: Ssshhh...we're being stealth
2008-02-13 @ 20:05:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0