DANIEL LEMMA

Han var lätt värd mer än 3 fyrar. Han var bättre än 3 fyrar.
Hon skrev om det i tidningen var inte bra haha.
Jag och Julia hade en trevlig kväll som började med en snabb fika
innan vi gick vidare till konserthuset för att lyssna på Daniel Lemma.
Han var jätte bra och även om vi typ var de yngsta där, så var jag lycklig.
Efteråt kommer vi ut och köper hans senaste skiva (vi fick de två sista)
och han signerade dem :)



Kan man få byta ut sig själv till någon annan?
Kan man få vara en annan person?
Kan jag få vara en annan person?
Jag är så just nu att jag vill bara ändra allt på mig själv och förändras.
Jag vill bli mer.... bättre på att vara bra bland folk.
Så tråkig så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
2008-02-23 @ 12:41:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag hatar attt du känner att du inte räcker till för den du är. Du ska bara veta hur mycket jag uppskattar dig för att du just är du. Du är inte tråkig på något sätt, du ser bara inte att folk uppskattar dig utan du sätter fokus på vad du TROR folk tycker om dig. Se dig omkring älskling, det finns massor med vänner som älskar dig för den du är. Du är bäst älskling och jag älskar dig!!!!
Ps. Tack för kommentaren på min blogg baby.

2008-02-23 @ 13:59:09
Postat av: Sofia L

Emma, så du uppfattar dig själv uppfatatr ingen annan dig "Så tråkig så jag vet inte vart jag ska ta vägen." det är sååå långt ifrån sanningen!!! Du är SJUKT ROLIG och då menar jag SJUKT JÄTTE SUPER ROLIG! :D jag älskar att vara med dig hahaha och jag börjar till o med skratta nu när jag tänker på hur vi kan va ibland (spec på fester) HAHA! nä usch jag tycker inte du borde känna så för det stämmer iaf inte! PUSSS PÅ DIG

2008-02-24 @ 19:25:55
Postat av: kamilla

emma, seriöst. Behöver jag ens skriva något?
Jag älskar dig. Så. Grymt. Mycket.

2008-02-24 @ 21:12:22

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0