IT CUT ME LIKE A KNIFE

Favoritcafé: Fröken olsson
Favorittidning: vecko revyn m.flera
Bästa saken som händer i sommar: sol och bad
Favoritplagg i garderoben just nu:  Massa!
Längd: Inte säker men över 170 cm
Byter gärna garderob med: MK/Ashley Olsen
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart
I sommar kommer jag att gå klädd i: Klänningar, shorts, bikini, stora linnen, stora koftor kjolar osv.
Men absolut inte i: Ingen aning
Byxa eller kjol: Svårt val men det får nog bli byxa, trots att jag älskar kjolar nu för tiden
Sminktips till allmänheten: Överdriv inte och använd färger som passar Din hudfärg.
Senast utlästa bok: Kommer inte ihåg
Mitt rum kan beskrivas som: Förävligt och skitfult
Mig själv med tre ord: Flum, rolig och envis
Jag tränar: Dans såklart!
Jag ville bli när jag var liten: Vetrinär, fotomodell, popstjärna
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Helt okej!
Är det nåt du absolut inte äter: Sniglar
Kläder just nu: Oversize t shirt
Vad sa du senast: Hejdå
Fisk eller badkruka: Något där emellan
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du nåt instrument: Jag kan spela blinka lilla stjärna på piano om det räknas.
Morgon- eller nattmänniska: Natt människa
Sparare eller slösare: Sparare
Bästa film: The notebook, The school of rock
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet
Tror du på mirakel: Nja
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Mjora
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Inga :D
Bio eller promenad: Promenad helt klart
Är du kittlig: Ibland
Snarkar du? Det hoppas jag inte i alla fall
Stjärntecken? Stenbock
Rädd för insekter? Hyfsat
Äckligaste insekten: Ingen insekt men sniglaaaar.
Största svaghet: Min envishet har sina dåliga sidor
Det här är jag bra på: Underhålla eller något
Bästa bok? Åh så många
Vad vill du jobba som? Moderedaktör eller inköpschef, nått med design/mode
Chips, morötter eller godis? Morötter
Pizza eller hamburgare? pizza
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Ja!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Beror på
Gungar du på stolen? Ja
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger hand
Gillar du att sjunga? Älskar att sjunga!
Anser du att du är stark? Har varit starkare i mina tider men jodå!
Använder du knark? Nope
Kaffe, te eller inget? Te
Har du en besatthet? Ordning och reda helt klart.
2008-02-14 @ 13:34:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0