OM MIN DRÖM KUNDE BLI VERKLIGHET FÖR EN GÅNGS SKULL.

Det hände inatt. I min dröm konfronterade jag dig.
Och det gick bra. Det blev bra för en gångs skull.
Konstigt nog har jag mer mod för att göra det irl också.
Make it happen right here, right now.

Hade jätte trevligt igår med kajen, julia och sofia!
Skönt att få umgås med lite kompisar igen.

Sitter här och lyssnar på marilyn manson.
Japp ni såg rätt, marilyn manson.
Förvånad själv, men tainted love med honom är
riktigt bra! Annars är jag inte direkt personen som
dyrkar honom, haha.

Summer: Suddenly, my family, not so dysfunctional.
Marissa: You do know this is my family too.
Summer: Right. Sorry. I forget sometimes... it's... confusing.

Jag måste sätta en gräns för hur mycket skit jag kan ta emot.
/emma
2008-02-14 @ 12:15:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0