2008 HERE WE COME!

Första dagen på det nya året. känns lika konstigt som varje år.
jag har alltid lika svårt för att komma ihåg att det har ändrats en siffra
och tycker det känns konstigt att säga det.
men nog om det; jag är glad.
jag är hes och förskyld - men glad!
min kväll var jätte lyckad och jag hade hur kul som helst.
tänkte dra den, även om andra har berättat om den.
ni får läsa den igen :)

dagen gick i stort sett åt till att fixa sig, hämta saker och bli sminkad hos julia.
nu när jag ändå nämner det: all cred till julia, jag kände mig skitsnygg hela kvällen!
(eller ja- med sminkningen. alla andra tycktes ha massa åsikter om att jag
såg ut som pocahontas, en indian och att jag var bara ful, med mitt band.
men fuck you, bara för att ni inte vet något om mode och för att Jag kanske tycker det
är snyggt. åh, det är bara så tråkigt när man tycker att man ser bra ut och så kommer
alla andra med massa kommentarer om hur fult det är.)

vid 18:30 tiden kom jenny och micke till mig och snart åt vi middag.
vi satt lite och väntade på att kajsa och co skulle äta klart,
och efter ett tag så begav vi oss upp till lunna och kajsas hus!
förfestade där med alla goingar och vid elva tiden gick
vi ner till delos (eller vad han nu hette)

fortsatte festandet där och allt var på topp.
vid tolv slaget gick alla ner till landevi där man även träffande andra goa människor.
nataasha var ju helt klart klockrenast av alla!
jag: vi ses nästa år natasha!!
natasha: eeh ja..2009! eh hejdå

massa pussar och kramar och jag hade verkligen hur kul som helst!
alla var på topp och glada!
efter ett tag gick alla tillbaka till festen och den fortsatte ett tag
tills massa grannar och även polisen kom.
så jag tror att klockan var runt 2 när jag, jenny och micke återigen
gick hem till oss.

när de hade gått satt jag här själv, glad och hes :)
sedan ringde adam och vi snackade från typ halv fyra till fem,
sen fick det räcka för mig så jag gick och la mig.

tack alla för en underbart rolig kväll!
umgänget gjorde verkligen allt!
och tjejer: ni var snygga hela högen!

(bilder kommer senare på bdb)
2008-01-01 @ 20:56:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0