ALLA SOM INTE DANSAR ÄR VÅLDTÄCKSMÄN!

Okej eftersom kajen tvingar mig (haha jag tycker om dig ändå)
att blogga så får jag väl göra det. har inte blivit någonting nu när
jag har varit med filippa och jenny hela veckan.
annars var det roligt i helgen när vi var hos torre.
okej det kanske inte hände så mycket, men vi tjejer
kan verkligen göra en hel kväll!
that's why I love you so much!

Fisen a.k.a lisa myrnäs fyllde 16 igår och det firar jag med en försenad bild.

image111

och en till min bror också eftersom han fyller 20 hårda bast idag.
grattis bror, jag älskar dig!
image112
2008-01-14 @ 17:56:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0