YOU BELONG IN MY LIFE

På ett sätt önskar jag att jag inte kom nära er, för det kommer vara så
jävla svårt att lämna oss bakom mig.
att vi kommer vara historia är som en helt annan värld för mig.
jag älskar varje stund med er och ursäkta att jag tjatar.
men för varje dag som går kommer vi närmare dagen då
vi skils åt.
jag vill inte få dom jävla tröjorna, jag vill inte ha nationella prov.
jag vill inte gå vidare. inte utan er!

förövrigt har detta varit den bästa helgen på länge!
fredag - beachparty @ my place.
ett hål mer i golvet, harry hotter och så mycket mer kärlek till er!
lördag - födelsedag. pengar, presenter, uppmärksamhet och jenny.
söndag - firande hos filippa med hennes släkt/vänner till familjen.
också helen, jenny och millen. mycket mer mys :)
EN KALAS HELG HELT ENKELT!

image115
2008-01-22 @ 16:59:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0