'Cause tramps like us, baby we were born to run.

Herregud vilken grym kväll det har varit! 3 timmar non stop och det var SKIT BRA! Bruce:an och the e street band var bättre än de delar av live konserter som jag har sett på dvd:er och märkligt nog bättre än på skivor. Fast det brukar vara så med de riktigt grymma! Och svetten rann efter typ första låten på honom. Visar att han verkligen ger allt!
   Egentligen hade ju jag inte tackat nej till ståplats men det var bra ändå! Stod upp hela tiden och även om man inte är lika delaktig som man är när man står längst fram så var det en upplevelse!
Jag såg min bror på de stora skärmarna typ 5 gånger och åh vad jag också ville stå där med honom. Sen var det rätt coolt för Bruce tog Antons skylt där det stod "Twist & shout" vilket det också blev när de körde den låten i slutet! Och när han kollade på Anton och hans skyllt innan han tog den sa han något som: I can't do the stadium breaker. Och sen tog han den. TYYFFT! 
(Antagligen bara de som hört honom som fattar)
Det enda minuset var att jag inte kunde ha med mig min kamera in. De sa att det var något om rättigheter och så. Men jag var ju där ändå :D Huvudsaken liksom!

Bilder kommer antagligen imorgon för nu ska jag gå och lägga mig.
En oförglömlig kväll och en godnatt till mig själv!
2008-07-06 @ 02:09:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0