I don't wanna follow death and all his friends.

Tänk att en rätt meningslös bild som denna kan få mig på bra humör igen. Jag kan inte sluta skratta när jag ser den. hahahaha...Jag orkar inte ens förklara det roliga. Hejdå!

Updt. Eller jo okej jag orkar förklara det roliga. Jag sitter och har ett helt normalt samtal med några runt bordet i klassrummet när Erik kommer springandes mot mig med armarna i kors och panik i bicken och skriker med panik i rösten: Emmaaa!! Rädda mig! Ta Torre ifrån mig!!
Och när jag kollar bak så kommer Torre springandes mot mig med kameran tryckt mot ansiktet och tar kort som en idiot.
På bilden har jag den torre-lägg-ner-nu-jag-är-eriks-andra-mamma.
Ja..Det var väl typ..det. Men hahahahaha...Ja fyfan vad jag skrattade då. Längesen jag fick ett skratt anfall tack vare Erik och Torre. Nu ska jag sova. Godnatt!

2008-07-13 @ 23:11:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: din sofia

hahah men erkänn bara du gillar min musik du vill bara inte erkänna det.....

2008-07-15 @ 17:46:45
URL: http://skl.blogg.se/
Postat av: again

haaahahahhaha

2008-07-15 @ 17:47:05

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0