In the silver screen.

Idag har jag:

♫ Haft namnsdag. Hade som vanligt ingen aning om det men kmill var den första att säga grattis! Sen fortsatte det i den vanliga ordningen; kusin, mormor och mormors syster, mamma (som blir påmind efter att mormor ringt och sagt det)

♫ Läst. Massa! Och solat har jag också gjort samtidigt.

♫ Lyssnat på brittisk musik och drömt mig ända till London.

♫ Varit inne i stan och köpt smink med min kusin.

♫ Klippt mig. Tråkig som jag är så blev det bara topparna. Men jag är nöjd ändå.

♫ Ätit kina mat.

♫ Träffat Jenny, Filippa och Sofia en stund. Och Erik och Torre också, får inte glömmas!


Och nu tänkte jag dyka ner i  Harry  Potter och hans värld ett tag tills jag blir trött. Puss!
2008-07-23 @ 23:18:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Var så snäll och skriv något sött till mig:

Ditt namn, tack:
Vill du bli ihåg kommen?

Din e-mail adress: (den visas bara för mig, var inte orolig)

Bloggens namn:

Här kan du skriva dina små söta tankar & åsikter:

Trackback
RSS 2.0